2024년 3월 15일 금요일

Briston Maroney - I've Been Waiting


And I'm sorry babyIf I hurt you with the words that I saidI know we had plans and nowWe're gonna go and change all of them
And if it means so much nowYou don't have to be so coldAnd if you want it so bad just let me know
Oh I've been waiting, I've been waitingFor you all my lifeOh I've been waiting, I've been waitingFor you all my life
Oh, it builds me up and it tears me downTo never know what I'm feeling nowOh, it builds me up and it tears me downOh, to never know what I'm feeling nowOh, it builds me up and it tears me downOh, to never know what I'm feeling nowOh, it builds me up and it tears me downOh, to never know what I'm feeling now
Oh I've been waiting, I've been waitingFor you all my lifeOh I've been waiting, I've been waitingFor you all my life
Oh I've been waiting, I've been waitingFor you all my lifeOh I've been waiting, I've been waiting

For you all my life 

댓글 없음:

댓글 쓰기